Старейшините искат отчет от структурата, която движи проекта Европейска столица на културата
Дейността на фондация „Пловдив 2019” ще е в центъра на политическия дебат на 8 април, за когато бе определена датата на извънредната сесия на местния парламент по темата. Тя бе свикана с подписите на 21 от старейшините. Те искат представяне на отчет на дейността на „Пловдив 2019“ за 2017 г., 2018 г. и януари и февруари 2019 год., както и отчет за всички финансови проекти за същия период на изпълнителния и артистичния директор на фондацията.
Като точка две в дневния ред е залегнала „Представяне на справка на всички договори, сключени през 2017 год., 2018 год. и януари и февруари 2019 год. и информация за размера на отпуснатите и изплатени от Общинска фондация „Пловдив 2019“ суми”. Ще бъде разгледано и предложение за отстраняване от длъжност на артистичния директор г-жа Светлана Куюмджиева.
Поредната черна дупка в космоса на ванката тотяв. Тоя краде и като спи.
Като кажат „Представяне на справка на всички договори . . . “ това следва да е НЕ САМО ПАРИЧНИТЕ сведения, а точното описание на всеки поотделно договорен „културен“ или „артистичен“ или всъщност АРТАДЖИЙСКИ изкуственячески Маймунджулук. Без разкрасяваща словесност, фразеология и ОПРАВДАНИЯ = така че ясна представа да получи обикновеният пловдивчанин – та да се . . . ПОСМЕЕ.
За какво плаща, демек = голЕм смЕх, „Пловдив За ЕДНО“, кис-кис!
“КУЛАТА” на булеварда си беше КИЧ и престъпление, а не просто ЩЕТА
1. Чест прави на репортажа на ЕВРОПА, че показват истински случайни зрители, за разлика от пропагандните платени клакьори. Разочаровани, хората се разотиваха.
2. Всякакви идеологически фишеци и ЛОЗУНГИ в Пловдив се посрещат скептично = бяхме половин век под задължителни Байряци, нали? Фундаментална и фатална грешка затова беше (без да ни питат) „ТЕ“ да ни квичат ототгорце отвисочко какво, че === „НИЕ“=“СМЕ“=““’СИЧКИ“=“ЦВЕТОВЕ“ ===. Бре, бре!
ДжендърЦите, Джендърките и техните Джендърчета каквито си щете сте си ВИЕ, ама НИЕ сме си обикновени, прости българи, и се гордеем. Не сме „ВСИЧКИ“ драги Тевтонци.
3. Не сме „#ЗАЕДНО“ с официалното Мото на софиянстващите навлеци от Sofia Design Week, Sofia Dance Week, Sofia Architecture Week маскирали се за да цицат по-лесно Румелийските Будали като „ЕДНО“ (с „Директор“= а? Меката Китка Асан Асанов и ИЗГЪЗИЦИ) защото само като чуе „Пловдив ЗАЕДНО“ коренякът се изприщва и всъщност чува истината: „Пловдив За ЕДНО“.
Още по-малко сме TOGETHER след Брексита, драги амер/ингилизатори, в ЕВРОПА си имаме европейски езици =ZUSAMMEN= италиански, френски . . .
4. Като пресмятаме колко $ / Йени струва на горкия ни Град двучасовото представление не бива да пропускаме
ЩЕТИ
ПАКОСТИ
НЕУДОБСТВА, НЕУРЕДИЦИ, пенсионерите кълнат, обитателите попържат и пцуват; или което разследващите си имат терминологии да ги наричат
“Пропуснати Ползи”= Стеснително премълчавани в официалните тефтери на Гордата Администрация където всичко е тип-топ.
На Града дължа 4.44 лева (или 44.44 =де да им знам Ценоразписа) ако се осмеля да си паркирам Трабанта и задръстя една лента на боливардо ЦБ3Обединител. ((За ГЛОБИ и ЗАБРАНИ администрацията на РежимаБоБоТРИ най- ги бива, за друго не ги търси . . . Пловдив стана най-ЗАБРАНИТЕЛНИЯТ град, не мога да пресека бул. Руски със или без овцете си; тараби по всички булеварди; не дават да изляза на балкона и даже да не погледна през прозореца имаше разпореждане неотдавна; еднопосочен трафик; Будалите се радват на най-дългата пешеходна зона в Галактиката, километраж селяндурско пешеходене – ама в родната паланка се улесняваш като яхнеш магаренцето, но в Наше Село ЗАБРАНЯВАТ)).
Та, глобата я дължа за първите 8 осем минути паркиране; за следващите 88 минути нараства стръмно; за други 8 часа =прави сметка; за 8 дена . . . Това за блокиране на ЕДНО платно; ако си паркирам и втория Трабант до него?
А ВСИЧКИ ПЛАТНА? В ДВЕТЕ ПОСОКИ? За седмица-две, а? А?
Углавно ПРЕСТЪПЛЕНИЕ беше без да пита да блокира последната захранваща изнемогващия без автомобили Център артерия, за толкова дълъг период, не просто ЩЕТА.
Кокалът върху раменете на инджинеринга лесно се загелпи пред чаровните разноЦВЕТНИ тевтонски Талантове. Ами като не знаеш – питай бе, ето Директорката (на държавна заплата!) Ни.На. на ОпераОПЪН лесно ще ти разясни, че всякое представление си има лице = Скене/сцена, Кулиси и Задкулисие, че на Радамеса откъм задника никоя публика не желае да застане. Като имаш изобилни екрани ами тактисай ги на шест- осем- места надлъж по Главната, белким живне и тя; естрада обикновено се случва пред Кметството, няма нужда да е 30метра висока; а масовките както се видя са ти Allegro KITSCHoso, ама КИЧ.
Ама не, Кулата щяли били да я гледат ототвсякъде – та нямало къде другаде, само тук, напук. Такова нещо няма. Маестро Теодосий Спасов докато внимава в кавала не може да обхожда околовръст посоките, така музика не се прави.
“А, не, ако 55,554тия зрител няма къде да го настаня и се връцне та се прибере вкъщи нали ми се разваля ешмедемето …?”
С катран ги намазваме и в перушина ги оваляме такива според здрав народен обичай, ама не в Румелията и не западно от Княжево, а от Гьола по на запад. Ние сме добряци, прости Haters, no ne . . . BUDALI.